Dagis & BVC

Har precis varit o lämnat Hugo på dagis samt pratat lite med personalen på Pyret (avdelningen för barn 1-3 år). Oliver står ju i kö för att komma in på dagis (har gjort sen augusti). Idag frågade de om jag endast ville ha i Björketorp (självklart vill jag bara det). För annars kan jag bli erbjuden plats i Tostared o tackar jag nej till den hamnar jag sist i kön till Björketorp. Men de kommer inte erbjuda mig det utan jag står kvar i kön till Björketorp, får förmodligen plats i April då det ser ut att bli en ledig och Oliver är först i kön nu =). Så det blir ju perfekt om Oliver får börja i April och sen Teo i Augusti =).

Nu ska jag snart ta och packa in små killarna i bilen för att åka till BVC där Teo ska vägas och mätas. Ska bli spännande och se hur stor han blivit nu. Gissar på en nio kilo ialla  fall och kanske 72 cm lång. Ska bli spännande och se hur rätt jag har ;-)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback