Badhuset och Fika

Idag tog jag och Marica med de tre små buspojkarna till badhuset för första gången. Och oj vad roligt vi hade. Teo fick dock inte bada då jag tyckte han fortfarande va lite förkyld men de andra två badade som bara den. På Kaskad (badhuset här i Mark) har de en bassäng där det är lite vatten i början sen blir det djupare och djupare. Oliver skulle långt ut och kastade sig gärna under vattet. Till och med att duscha efter badet va jätte roligt!! Så kul att Marica ville komma med till badhuset för jag hade aldrig kunnat åka dit själv med alla tre bus pojkarna. Tack gumman!

Efter badet blev vi bjudna hem till Christina på fika, hon hade bakat jätte goda lussekatter samt julgodis *mums*.

Nu är vi hemma och de två små barnen sover och Hugo kollar på TV. De är helt slut (det är även jag ;-)), jag försöker va lite duktig och tvätta då jag har ett stort berg här hemma med tvätt *blääää*.

Imorgon blir det städning igen här hemma. Fattar inte att det blir så stökigt på en gång, städa är ju inte det roligaste man kan göra direkt....

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tack själv, det var sååå roligt att bada med pojkarna .. jag längtar till fredag =)

2008-12-09 @ 17:56:29
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

http://mirizen.blogg.se/2008/december/borasbor-hor-upp.html



Inget du skall gå på?

2008-12-10 @ 12:28:43
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback