Viktväktarna...

Idag gjorde jag något jag ångrar (fast det va nog tur att jag gjorde det).
Jag vägde mig,,,,,,,,,,,,
Vågen stannade på alldeles för mycket. Vägde lika mycket när jag blev gravid med Oliver men lyckades sen gå ner riktigt mycket. Men nu är man tillbaka =(
Har ju ingen annan än mig själv att skylla....
Kollade viktväktarnas hemsida (då det är det enda som funkat för mig hittils). De har tyvärr semesterstängt i Kinna en vecka till så jag slog till o blev Månadsmedlem istället så jag kan gå på hur många möten jag vill men ändå ha gott om hjälp över internet.
Nu är det promenader o bättre mat som gäller för mer ska jag INTE gå upp, nu ska kilorna rasa. Någon som har lite nyttiga recept att dela med sig av?!
Inga mer Cupcakes här inte....

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Om du är hemma på torsdag vill säga. Antar att Andreas skall åka fram och tillbaka till tippen då så jag orkar inte vara hemma och så vill jag träffa dig och ungarna massa nu medans man är ledig ;)

När skall du vara hos Annika då? Skall jag komma till dig innan eller hur hade du tänkt?

2008-08-11 @ 00:06:13
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fia

Själv är jag anti-VV och käkar lowcarb (typ noll kolhydrater och massor med fett)...så då skulle nog våra recept krocka :-D Men det finns nog en hel del recept på nätet om man bara orkar leta...

Kram!

2008-08-11 @ 06:47:53
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback