Tänka på...

Imorgon börjar Johan jobba igen o hans semester är slut för denna gången. Har gått ordentligt fort. Men vi har fått gjort en hel del. Mycket roliga aktiviteter och vi har renoverat Hugos rum som numera är Hugos och Olivers.
Just nu håller Johan på att riva rummet Oliver bott i tidigare som vi ska göra om till Teos rum. Tror det blir jätte bra. Ska bli så kul att få inreda ett rum till honom oxå ;-).

I Torsdags hade Mizca och Andreas anordnat en överraskning till oss. Vi hade inte fått reda på vad vi skulle göra men vi skulle ha barnvakt och skulle va hos dem 15:00. Det blev massa god dricka o Sallad innan vi blev hämtade av vår privata chaufför Mogens. Vi hamnade i Borås där Laserdome och fem kamp va planerat. Va jätte roligt trots att jag va skeptisk till det innan. Kan absolut tänka mig det igen. Efter det åt vi mat med live musik (Boney M spelade ;-)). Och sen va det puben som gällde. Verkligen en jätte rolig kväll!! Jätte tack Mizca och Andreas!!!! Inget vi kommer glömma i första taget. 

I Fredags va vi extremt trötta. Somnade strax efter 02:00 och vaknade strax efter 07:00. Hela dagen gick som i en dimma. Fick dock flyttat in Hugo och Oliver i deras nya rum och handlat lite men annars va det väldigt slappt.

Igår va vi mycket piggare igen. Vaknade vid 08:00 och gick upp o bakade lite mer Dinkelbullar och Cupcakes *mums*. Mamma och Pappa kom vid 14:00 för att va barnvakt. Vi åkte till Falkenberg för att kolla på Vallarna (Teater) med Ida och David. De hade passat på att förlova sig då det va deras 5-års dag. GRATTIS!!!!!!!!! De är verkligen två helt underbara människor som passar jätte bra ihop, jätte glada för deras skull!
Föreställningen va jätte bra och vi slapp regnet så en jätte lyckad kväll som vi hoppas på att vi kan göra om nästa år ;-).

Idag sitter jag här framör datorn och Johan river Teodors blivande rum, ute öser regnet ner. Imorgon är det tillbaka till allvaret; Johan börjar jobba, Hugo börjar dagis igen och en del bröllops bestyr jag måste ta tag i. Har faktiskt lite söndags ångest, semestern har försvunnit alldeles för fort.

Teodor, känner att jag måste uppdatera lite om vår lilla kille. 6270 g väger han nu och är 60 cm lång. Så han är stor nu =). Jollrar, skrattar och fäster blicken bra nu! Föredrar flaskan famför att amma (lite jobbigt samtidigt som det är väldigt skönt).

Nu har Oliver vaknat så jag får ta o aktivera mig lite nu, ska försöka lägga in lite bilder här i bloggen snarast.

Ps. Saknar mina systrar massor just nu (vet inte varför, kanske för att ni är underbara?!), kanske ska ta o ha en systrar träff snart, hitta på något bara vi fyra, eller vad tycker ni?! Ds.

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Kul att ni uppskattade torsdagen ;)



Åh, vilka underbara bilder.. Gud vad jag saknar er. Jag kommer på Onsdag, när vill du ha hem mig?

2008-08-10 @ 16:27:17
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fia

Systerträff låter mycket trevligt :-) Jag är på!

Kram

2008-08-10 @ 18:41:14
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback