Tandvärk = En tand mindre

För 5 år sen flyttade jag från Falkenberg till Halmstad o bytte då tandläkare. Fick en hemsk sådan som jag sedan inte brydde mig om att gå till. Sen har jag inte varit hos tandläkarn sen dess (Dumt jag vet). Vet om att jag har haft minst två hål, men ju längre tiden har gått desto mer pinsamt har det varit att uppsöka tandläkare. Har skämts extremt mycket (men har ju bara mig själv att skylla). Har istället skött tänderna så bra jag kunnat här hemma; Borstat noga, sköljt med flour osv.

Men sen jag fick Teo har jag haft hemsk tandvärk i min ena visdomstand. Men som sagt skämts för mycket för att gå till tandläkarn.
Men så senaste veckan har det gjort sååå ont att jag inte sovit om nätterna =(. Så jag tänkte någon gång måste jag ju rycka upp huvudet ur sanden o ta tag i problemet. jag ringde tandläkarn igår!!!

Fick tid idag och träffade världens mest underbara tandläkare. Hon förstod mig och sa att visst det va dumt men hon har sett MYCKET värre *lättnad*.
Min visdomstand va inte mycket att göra med utan bara att dra ut så jag ska slippa värken sen *skönt*. Hon bokade nu in tid oxå så jag får göra undersökning o sen ta tag i lite hål jag hade oxå =(. Men nu ska jag gå regelbundet! 

Visst tråkigt med problem med tänderna. Bara idag gick på 980 kr. Men jag har en sån lättnadskänsla!!! Jag svävar på rosa moln. Såå glad att jag gick dit!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback