Såå glad!!

Min dag är redan helt underbar. Två saker har redan hänt som  gör mig såå glad.

1: Vann tävlingen hos Emma. Ett presentkort på 300 kr som går att använda i måååånga butiker ;-). Första tävlingen jag vinner i en blogg och är såå glad!! Ska absolut tävla mer nu!

2: Läser i min systers blogg att de kommer ner hela familjen till Dopet/Bröllopet (Jonas skulle inte komma egentligen). Åhhh vad jag längtar nu!!!!! Så glad att de kan komma!! Verkar som att de blir riktigt många som kommer!

Igår fick vi även fixat lite mer saker inför bröllopet:
*Öl och Konjak/Likör är fixat
*Lokal frågan är löst (berättar mer när vi pratar nästa gång mamma)
*Sista inbjudningen är skickad

Min klänning ska vi sy in imorgon, nu börjar det mesta lösa sig. Ska beställa servetter i veckan och ringa konditoriet. Hoppas att prästen ringer i veckan oxå.

Kommentarer
Postat av: emma

hihi kul du blev så glad gumman :)

presentkort behövs alltid.

kramar !

2008-08-12 @ 10:11:31
URL: http://enlitentax.blogg.se/
Postat av: ida

va härligt att det går så bra!

ses på bröllopet. (kan knappt vänta)



kram kram

2008-08-12 @ 14:15:56
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback