Promenad och Föräldragrupp

Så va det fredag igen *underbart*. Inget planerat alls för helgen. Johan ska fortsätta göra iordning Teodors rum och jag ska väll roa mig och barnen med något annat ;-).

Fick ett roligt samtal nu på morgonen. Min BVC sköterska Marianne hade startat en föräldragrupp och frågade om jag ville va med. Självklart ville jag det. Roligt att få komma ut o träffa lite föräldrar med barn i teos ålder. De som jag umgicks med när jag fått Oliver har ju börjat jobba nu igen. Så på Tisdag blir det föräldragrupp =)
Efter Marianne ringt så ringde Christina och berätatde att hon oxå skulle dit *trevligt*. Ska bli kul att se vad mer det är för folk. Bestämmde att jag och Christina skulle ta en promenad efter dagis idag och röra på fläsket lite *s*.

Hugos Dagis tider är oxå ändrade nu. Han ska gå tre dagar i veckan nu istället för fem dagar. Så nu ska han gå Onsdag, Torsdag och Fredag 9:00-14:00, underbart! Tror det blir bättre för honom med, så han hinner va där lite längre och lite mer lediga dagar som vi kan hitta på något.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback