Plastburkar och Tårta

Igår fick jag äntligen tag på konditorn som ska göra tårtan!!! Ska provsmaka olika fyllningar över helgen och sedan träffa honom o prata om hur vi vill ha den. Vet inte alls hur jag vill den ska se ut. Hoppas han har någron bra idé.

Sen igår kväll va det dags för Tupperware träff. Nya magasinet samt v 39 skulle presenteras. Hade sett fram emot detta men blev jätte besviken =(. Det va så fånigt, barnsligt på något vis. Hoppas det inte fortsätter så här utan att någon klagar för detta va patetiskt. Tänker på de som va där som "gäster", de måste ju tro att Tupperware är någon konstig sekt eller nåt. Jag gick hem i pausen, trött små barns mamma o lite irriterad. Förlåt Camilla =(

Nu är Johan o gör efterkontroll på bilen *nervös*. Hoppas så den går igenom nu så vi kan sätta ut en annons när han kommer hem igen. Hade varit såååå underbart!! Behövs lite extra pengar nu inför bröllopet och allt annat =).

Kommentarer
Postat av: Linda Karlsson

Halloj Emma. Hoppas att allt e bra med er. Jo, jag har Theos sång från Mojje på datorn. Hittade den. Om du är intresserad av att lyssna på den eller få sen så adda mig på msn!!!! Kram Linda

2008-08-21 @ 12:43:22
URL: http://matchukgirl.blogg.se/
Postat av: Sofie

Fin blogg

2008-08-22 @ 11:27:23
URL: http://metrobloggen.se/telefonbruden

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback