Gräs och äppelpaj

Lördag idag. Har varit ute hos mina små hårbollar och gosat och städat. Nu är det riktigt fint där igen, blir rejält smusigt när de har stora hagar att gå i.
Har just nu 9 kaniner, 3 vuxna och 6 kaninungar. Snart dax att sälja ungarna tyvärr, är såå mysigt med kaninungar men hoppas att kunna hitta bra hem till alla dessa oxå.
Johan klipper gräset som va helt otroligt långt nu, Hugo hjälper till och små killarna sover.  Då passar jag på att smyga ner o sätta mig vid datorn och kolla alla bloggar ;-). Såg att Emma börjat blogga igen *glad*, saknar henne såå. Längtar tills vi ses på Dopet/Bröllopet!!!

Tänkte baka en äppelpaj i eftermiddag, någon som har något gott recept? Hittar inget alls som jag är sugen på.

En fråga till, har kommit på att vi kanske ska ha någon som sjunger på bröllopet ialla fall (Inte tänkt det från början). Någon som vet någon som är ledig 6:e september och inte allt för dyr?! (vet att det är lite i sista stund, men kan ju alltid kollla)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Tycker ni skall skicka en offert till Patrik o Nilla ;)



Jag gjorde en äppelpaj med vanlig snabbpaj/smulpaj och det var okej.

2008-08-16 @ 13:23:20
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Men 500:- är inte så farligt för att någon kommer och sjunger tycker jag. Fast det beror ju på hur många låtar ni tänkt ha med. Iofs kanske dom är rätt dyra men det skadar ju inte att ha frågat. Har du tur har dom "rea" nu och då kanske det är billigare =)

2008-08-16 @ 13:38:16
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback