Äntligen!

Äntligen va klänningen färdig sydd. Inte så lätt som vi trodde, men tillslut blev det bra och nu är den klar. Längtar såå tills bröllopet och jag får ta på den och visa Johan =). Hoppas han tycker jag är lika snygg som jag känner mig i den, blir nog ännu bättre med håruppsättning och smink oxå =). Känner mig som Hugo sa: En prinsessa ;-).

Fick riktig nostalgi när jag läste att Fia och Jonas firade 3 årig bröllopsdag. GRATTIS!!! Vi hade det så underbart när de gifte sig. Både Möhippa/Svensexa, förberedelser, Bröllop och Dop. Allt va suveränt. Syster va såå fin, för att inte tala om lilla systerdottern Moa. Hoppas vårat bröllop blir lika bra =) Här kommer lite favorit bilder, hämtade från Fias hemsida (hoppas det va okej).




Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Grattis till dom ;)



Vad har Emmelie Sörensen för bloggadress?

2008-08-13 @ 21:17:52
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Fia

Ay, tack :) Och det är helt ok att låna fotona och lägga ut här :-P Jag ser fram emot erat bröllop och jag är helt säker på att du kommer se ut som en prinsessa!

Kram!

2008-08-13 @ 21:20:05
URL: http://www.fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback