4 månader

Idag blir min minsta prins 4 månader. Helt otroligt. För fyra månader sen hade de precis tagit med Teo upp till Neo och jag låg och återhämtade mig efter en lååååång natt. Tiden går  sååå fort. Snart springer han väll oxå *ångest*
Bjuder på en gammal bild på min lill-kille

Denna bilden är tagen 6 dagar efter han kommit hem. Så han är lite mer än två veckor här. Pyjamasen han har på sig är strl 44. Tänk vad han har växt ;-)

Igår lämnade vi beställningen och pengar på den starka drycken och ölen till bröllopet.  Skönt att ha fixat det. Får det förmodligen mot slutet på veckan. Så skönt att allt börjar lösa sig nu.
Tårtan är avbeställd från Kinna Finbageri, efter att blivit sååå nonchalant behandlade ville vi inte betala de dyra pengarna de skulle kosta. Nu har vi löst det på annat sätt och jag tror det blir ännu bättre så här!!!

Idag är min första dag jag äter LCHF mat. Frukosten är avklarad, det blev Ägg, Tonfisk, Majonäs och lite gurka, tomat o lök. Det va gott och jag är fortfarande jätte mätt!!!! Vid den här tiden brukar mitt sug smyga sig på men som sagt, jag är MÄTT!!! Hoppas det fortsätter så här ;-)


Kommentarer
Postat av: ida

de e ju jättebra! kämpa på.

synd på tårtan då.. hoppas det blir bra ändå, men det blir det säkert. vilken liten söt theo! helt underbar! kram kram ida

2008-08-25 @ 11:15:23
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback