Ragnsells.....

Ragnsells är stället där Johan jobbar extra på lördagar. Normalt sett mellan 8:00 till ca 14:00, har funkat jätte bra o Johan tycker det är roligt att köra så det har ju varit ett bra komplement till det vanlga arbetet fram tills idag.....
Ragnsells har kommit på att de ska spara in så istället för två chaufförer ska de numera ha bara en på lördagar. Idag var första dagen på det nya systemet o Johan tänkte börja lite tidigare för att inte va hemma för sent, kl 7:00 började han. Klockan är nu 18:00 o han är inte hemma än men förmodligen om någon timma. *dumma insparningar*. Tycker inte alls detta va bra o det kommer ju inte funka i längden, hoppas de går tillbaka till det gammla igen så Johan kan va hemma lite mer på helgen. Inte ens de 2400 han tjänar på dessa timmar är värt när han inte är hemma.....

Jag har lyckats sysselsätta mig lite ändå ialla fall. Jag har tvättat, städat ute hos kaninerna, handlat och lekt med barnen. Snart ska jag börja på "Räksuprisen" som vi ska äta ikväll o öppna en flaska vin *mumma* (fördelen med att inte amma mer ;-))

Ha en underbar helg allihopa!

Kommentarer
Postat av: Mizca

När kom Johan hem?

2007-09-23 @ 13:46:23
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback