Sista...

Idag är sista tupperware demonstrationen för denna veckan. 7000 har jag sålt för en så länge =) Hoppas på 2000 till idag så får jag mina Turkosa Prisma skålar ;-)

I Halmstad är det jag ska hålla till ikväll. Mamma är snäll o passar barnen så jag kör ner om nån timma eller så o sen stannar vi tills imorgon. Skönt att komma hemifrån lite ibland.
Känner dock att jag varit duktig redan idag. Åkte till lantmännen i morse o handlade spån till kaninburarna, sen städade jag burarna, gick in o tvättade, städade o diskade, sen hämtade jag hugo på dagis o nu tar jag det bara lugnt ;-).
Imorgon är det ljusparty som gäller, ska bli himla roligt! Har aldrig varit på något innan så blir kul att se vad de har o att få gå på nåt annat home-party än bara tupperware ;-)

Någon som såg grannfejden igår? Blir så arg när jag tittar på sånt, förstår inte varför jag tittar. Idiot gubbe, en typisk sur gubbe (han som ägde åkeriet), en sån som bara gnäller på alla. Har han inte varit ung själv?? Bäst va den andra gubben. En riktig "mysgubbe" som bara ville va vän med alla o mötas på halva vägen. Sånt gillar vi. Men förstår inte varför folk ska bete sig som barn, sååå fånigt. Bara förstör stämingen *grrr*

Kommentarer
Postat av: Mizca

2000:- till klara du galant. Hör av dej när du vet hur det gått. Är nyfiken nu!

2007-10-17 @ 13:20:47
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback