Så här blev det...

En vecka med många tankar är över o nu är det helg igen!!!! Började på jobbet i Tisdags o det är ett helt underbart ställe, trevligt folk o en kanon bra produkt!!! Var där i Onsdags oxå o det funkade lika bra då, här hemma har det dock varit jobbigare, Johan kunde inte alls njuta av att va hemma o ville bara börja jobba igen =(. Kan ju visserligen förstå honom. Ringde o pratade med de jag varit hos o sa som det va. Vi diskuterade igenom det och kom överens om att jag kommer tillbaka till våren då Oliver ska börja dagis. Så jag har ett jobb då ialla fall. Bra att veta om jag känner för att ta det till våren, annars kan man ju bara ha det som reserv, men skönt att inte ha sumpat chansen.

I Tisdags var det tupperware party oxå, jätte roligt!!! Det är verkligen en sak jag verkligen njuter av att göra, längtar efter att få åka iväg varje gång. På tisdag är det dags för gruppmöte igen o hoppas verkligen det blir av denna gången för jag är såååå sugen på det nu =)

Igår städade vi hela huset, handlade o va allmänt duktiga. Känns skönt med en dag då man får gjort mycket!!

Imorgon är det dags för släktkalas på Johans Morfars sida. Ska bli roligt att se vad det är för folk som kommer.

Nu ska jag bara njuta av denna fredagen! Ha det bra allihopa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback