Kallt...

Imorse va det riktigt kallt igen så idag fick Hugo med sig vinterskor, fodrade stövlar, fodrade regnkläder, mössa o vinterjacka till dagis. Kände mig nästan dum som tog med det alla redan, känns inte riktigt som tid för det ännu men när jag kom till dagis såg jag att det flesta andra barnen oxå har med sig det. Oliver fick på sig vinteroverall o varm mössa o vinterskor. Riktig sötis. Hugos overall passade perfekt ;-)

image14

Sålde för 5000 i onsdags o slog mitt veckorekord! Får mina vackar turkosa prisma skålar *glad*. Ibland blir det extra kul med tupperware =)
Igår va jag på Ljus party. Så tråkigt Mizca att du inte kunde komma med eftersom du va nyfiken på det. Flera tyckte synd om dig igår så vi bokade ett nytt party den 3:e december, det ska va en vecka då du jobbar tidigt schema så du kunde komma med. Alla ville ha med dig nu så hoppas du kan komma =).
Själv fick jag köpt lite ljus igår som luktade såååå gott. Ibland önskar man att man hade massa pengar o kunde köpa mer, men man får köpa lite varje gång istället ;-)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Hmm . 3 dec.. Vet icke det du, fick boka om min tandläkartid, vet inte om det var till tredje.. ska kolla..

2007-10-19 @ 11:24:48
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mizca

Det var den 4.e dec som tur är.. Så nu bokar jag in ljusparty den 3 .. Är det hos Annika? Fan vad du är duktig som säljer så bra =)

2007-10-19 @ 11:25:41
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Fia

Ja, du kan nog sälja vadsomhelst till vemsomhelst. Visa mig inte Tupperware-grejer, för jag skulle säkert köpa massor. Ljusparty låter spännande! Det är ju en annan av mina laster :-) Jag har faktiskt plockat fram en massa värmeljus ikväll och eldar för fullt och myyyyyyser...

2007-10-19 @ 19:50:58
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback