Dålig med allt...

*Ush* just nu känner jag mig slö med precis ALLT! Orkar ingenting just nu men har såååå mycket att göra. Vet inte om jag håller på att bli sjuk eller nåt. Somnade framför tvn igår (Kl 16:00), Hugo satt jämte o kollade på barnprogram o Oliver sov han med. Jag borde inte va så här trött. Får ta o vakna till nu.
Ska försöka få gjort lite idag så jag kanske vaknar. Kan ju åtminstonde försöka:
*Städa hos kaninerna
*Städa här inne
*Ringa viktiga samtal
*Plocka upp demoväskorna sen i måndags (!)
*Baka tårta till min födesedag
*Baka bullar
*Tvätta
*Diska

Ojjj kanske ska sätta igång nu om jag ska hinna allt. Så blir det när man sjuter på allt man har att göra (dumma mig). Blir ännu tröttare bara av att tänka på det men startar jag nu så kan jag ju må bra med mig själv ikväll =)
Undrar om någon ens orkar läsa detta om hur lat jag är, men om någon gjorde det så lover jag halva listan SKA bli färdig idag (Minst).

Kommentarer
Postat av: Fia

Hejaheja!
Jag har oxå en hel del som ska göras idag, fast jag hittar på hundra andra saker som jag kan göra istället...*hrm*

2007-11-07 @ 10:33:14
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback