ÄNTLIGEN!

Äntligen har vi dator igen! Inte varit på internet på en hel vecka och oj vad man känner sig handikappad!Men med ny dator funkar det igen o kanske lite bättre dessutom ;-)

Har suttit o fixat iordning allt nu o försökt läsa ikapp alla bloggar (vilket va mycket). Nu ska jag snart hämta Hugo på dagis sen ska vi äta lite för att sen bege oss o hämta lite tupperware o bilderna hos fotografen (ÄNTLIGEN), sen ska vi handla till kalaset på lördag =).

För tre årsen låg jag på förlossningen i Halmstad o väntade på Hugo. Kan inte fatta att det är tre år sen, känns som igår jag gick runt o trodde att han aldrig skulle komma ut.
Har precis slått in alla hans paket, ska bli såå roligt imorgon när han ska få öppna alla paket o det viktigaste: Äta tårta (för det är allt Hugo pratar om).Min stora pojke!

Kommentarer
Postat av: Mizca

Skönt att datorn funkar igen ;)
Vart lite tomt när du inte vart på msn eller uppdaterat din blogg.. Ses imorgon.
Var det kl 18?

2007-11-15 @ 12:50:40
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Mizca

Oj, menar ju på Lördag såklart =)

2007-11-15 @ 12:51:12
URL: http://www.rodeback.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback