Måndag...

Japp, måndag igen och jag tänkte damma av bloggen lite...
Snart sommar, fast det känns som höst när man kollar ut ;-). Jag sitter hemma och pluggar, några tentor att klara av innan det äntligen blir sommarlov... *snart, snart, snart*

Tvättmaskinen rullar för fullt, tvättar ALLT från vår säng... Misstänker att katterna fått loppor eller nåt då jag flera nätter vaknat med flera insektsbett, jag är lite smått allergisk så stora rejäla bett blir det. Idag var dock droppen, vaknade med tusen nya bett och ett ansikte som va dubbelt så stort... Nu är det stängd dörr till vårt rum som gäller och allt ska tvättas... Sen blir det apoteket för att köpa allergimedecin och loppmedel till katterna,,,,

Och åter igen tänk att det snaaart är sommar, har massor att se fram emot...
*Resa till stockholm i början av Juni för dop och födelsedagsfirande
*Lalandia i slutet av Juni tillsammans med underbara vänner
*Massa sol och bad tillsammans med familjen
*Hugos första skolavslutning, Sommarlov!!!
*Camping tillsammans med goa vänner!
Och mycket, mycket mer....

Så trots att jag har alldeles för mycket att plugga, solen syns inte till och det kliar överallt så känns livet helt otroligt underbart!!!

Underbar måndag på er =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Häromnatten drömde jag att jag hittade 1½ paket.. jag vaknade direkt efter att jag fann dem och tror det var undermedvetet för att jag inte skulle drömma att jag rökte upp dem..

2011-05-16 @ 12:58:48
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback