VÅR!!!

Visst måste det vara så att våren är här nu?!
Solen lyser, underbart att vara ute och det är mars månad (som automatiskt betyder vår)...
Med andra ord, kanske dags att snaaaart lägga undan alla hemska vinterkläder och ta fram vårens kläder =)

Annars är det en lite jobbig vecka just nu... tenta både torsdag och fredag =(... Hur ska jag överleva?! JOBBIGT!!! Tur man har en trevlig helg att se fram emot =)

Igår testade jag Zumba för första gången och HJÄLP va ROLIGT!!! Det va riktigt kul, även om jag känner att man inte har den bästa koordinationen just nu.. Men jag vet vad jag gör de kommande måndagarna ialla fall =)

NU; dags att återvända till de hemska skolböckerna.... =(
Trevlig tisdagkväll på er =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Jag klarar nog inte det tyvärr.

Skall prata med ams när jag blir bättre!

2011-03-15 @ 18:22:08
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback