Slutet på veckan...

Snart helg och veckan går mot sitt slut. Men för mig känns det ännu som måndag, har varit här hemma hela veckan och bara pysslat om mina sjuklingar.
Hur mycket jag än älskar mina barn så längtar jag tillbaka till skolan nu, till vardagen där man kan gå utanför dörren...

Idag var jag lycklig när jag vaknade. Tre jättepigga pojkar som åt massa frukost och lekte för fullt!! Men så helt plötsligt så blev Hugo trött och somnade till slut i soffan.. Tog febern på honom och visst hade han feber =(
När tar det slut??? Var är mina friska barn?

Känner mig en aningens uppgiven idag... MASSOR att ta igen med skolarbetet och jätte mycket att göra, måste till skolan snart =(....

Men får trösta mig med att Oliver ialla fall är frisk idag och det är skönt för jag har varit riktigt orolig för honom... Snaaaart är nog de andra bättre också ;-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback