Mår såååå bra =)

Det är en nervös väntan nu på resultaten från de två avslutande kurserna denna vår för att se om jag är klar med matematiken eller inte. Men hur som så börjar religonen till hösten och det ska bli så kul!
Men först sommarlov =)

Känner mig helt inne i en "njuta" period, jag njuter av allt underbart som livet erbjuder.
Jag njuter av hur fin naturen är, hur mycket jag älskar min familj, hur mycket jag trivs i vårat hus, hur underbar en tidig morgon promenad kan vara, osv....
Jag försöker också strunta i alla "energitjuvar" och allt som stör mig ;-)

Och jättemycket NJUTER jag av att min viktminskning faktiskt funkar och att ännu en gång har ViktVäktarna visat sig vara  det bästa för mig.
Vägning idag igen och vågen visade -1,6 kg denna veckan, nu -9,9 kg totalt (på fem veckor)! Lite snopet dock att det inte kunde vara ett hekto till, men det tar vi nästa vecka ;-)


Jag för några veckor sen påväg på tjejfest!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Underbart att du njuter av livet; det är så det ska vara (för det mesta)! Så duktig du är med VV, nu går det verkligen utför :-D

Kram!

2011-06-09 @ 17:17:49
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg
Postat av: Annie Kramer

Fasen vad duktig du är, och fin! Verkligen jättesnygg bild :)

2011-06-10 @ 15:59:24
URL: http://annietecknar.blogg.se/
Postat av: ida

nej, inga energitjuvar orkar vi med :)

härligt att bara njuta av sommaren!

2011-06-11 @ 17:03:53
URL: http://smastadsflikka.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback