Första veckan...

Japp så va man mitt inne i första veckan av sommarlovet och det är en helt underbar frihet!! För äntligen kan man hitta på något utan ångesten över att man egentligen behöver plugga lite ;-).
Fick dessutom beskedet igår att jag klarat ännu en av mina tentor så nu är två av tre tentor jag skrev det sista Godkända!!!!!! Så nöjd =)
Den tredje väntar jag fortfarande på besked om...
Tänk att jag nu är klar med mitt andra år, tiden går verkligen fort!! Bara andra halvan kvar =)

Ikväll ska vi till barnens dagis och grilla som avslut helt nu inför sommaren, ska bli mysigt! Hoppas bara att vi slipper att få regn över oss ;-).
Och efter det så ska jag åka iväg för att klippa och färga håret *trevligt*. Är verkligen välbehövligt och ska bli kul med lite förändring!

Nu ska jag bara mysa med mina två minsta som startat sommarlov ihop med mig =)

Kommentarer
Postat av: Mizca

Svar: Fick ju en picknickkorg från tovedals av paula på rent hus när jag fyllde 25..

Den har jag beställt o jag skall bjuda Andreas på den imorgon, i Varberg nånstans =)

2011-07-07 @ 12:39:27
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Kim

Vad är det du pluggar till?



Förresten känns det som om din design behöver uppdateras lite. Om du vill så kan du skicka allt du vill ha med via mejl så kan jag fixa en ny åt dig.

2011-07-07 @ 20:12:07
URL: http://kimin.blogg.se/
Postat av: Mizca

Svar: Ja, jag blev påmind om en sak som gjorde att tankarna började rulla. Tankar jag inte ville ha men som jag visste skulle komma någon gång.

Pratade om det på jobbet idag och det kändes väldigt skönt faktiskt.. Satt med våra papper och sånt och hittade pappret från den dagen vi skickade in hindersprövningen blandannat.. jobbigt, men måste gås igenom för att det till slut skall bli bra..



Ja, inte många veckor kvar nu! Två tills jag flyttar ner och sen en extra innan jag bor där på riktigt.. Längtar som fan!

Och till 23e med..

2011-07-15 @ 22:12:16
URL: http://www.mizca.se
Postat av: Mizca

Svar: Haha.. det är väldigt lätt att slinka dit nu när man har lite smärta.. men jag vill inte sjunka till den nivån en gång till.

Jag skall ta itu med smärtan på annat sätt :)



Kändes lite olustigt när jag ringde andreas gällande schenker igår och hörde er skratta och så.. men det är en vanesak, eller jag måste vänja mig vid att ni kommer umgås med honom liksom.

Men det är jobbigt när jag vet om det om man säger så, just nu när vi bor ihop.. men sen, tror jag det är lättare ..

Tur jag jobbar ;)

2011-07-27 @ 18:51:01
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback