Teo stora killen =)

Idag har det blivit lite ändringar i planerna minst sagt på många plan =)
För det första så har Teo och Oliver fått egna rum. Teo fick trots allt rummet här nere till slut och Oliver fick sitt rum ifred. Har haft så mycket stök och krångel de sista nätterna så en förändring var nödvändig. Två stolta killar idag som har egna rum!! Ska bli spännande att se hur det gå när de ska gå och lägga sig!!

Idag har jag annars pluggat, pluggat och åter pluggat. Alltid massor att göra och extra mycket just nu känns det som. Men snart är denna termin också till ända och min tredje termin klar....

Och jag håller ännu i med Xtravaganza dock med lite förändring. Det ÄR jobbigt att gå på helfart... Önskar att jag vore bättre på det men just nu i helgen dricker jag två mål per dagen och äter ett mål som jag försöker hålla nyttigt. Tänkte bara ha detta idag och imorgon och försöka köra på med helfarten på söndag igen... Detta är inte bra!! Detta ska ju bli mitt lätta år!!!! Så nu får jag piska mig själv....
Men jag känner mig ändå stolt för jag släpper det ändå inte helt utan det blir bara några extra kalorier.. Men på måndag är det gymmet som gäller!!!!!!!!!

Trevlig helg allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Fia

Åh lite förändringar :D Det kanske är bra att pojkarna får egna rum; de somnar väl lättare då. Nova vägrar sova ensam, så hon trängs med Moa i ett litet rum. Det kanske blir annorlunda när de får Hello Kitty på väggarna båda två :-)



Jag tror det är bra att äta lite vanlig mat ibland oxå, iallafall för tarmarna, så att de får jobba lite :D Och så länge man håller sig borta från det där goda, söta eller salta (läsk, godis, kakor, snacks) så har man kommit en bra bit på vägen.

Du kan!

2011-01-07 @ 22:15:28
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback