2011...

Nytt år, nya möjligheter!!
I år har jag inga nyårslöften men jag ska från och med idag försöka uppdatera bloggen oftare!!! Tänker ha bloggen som stöd när jag fortsätter med xtravaganza helfart igen nu när helgerna är över!!Både jag och Johan ska enbart dricka soppor från och med imorgon =)

Hade ett jätte bra avslut på förra året med underbara vänner och familj!! Mycket som hände förra året då vi bla. flyttade tillbaka till Halland. Hoppas på att detta året blir lika bra men förhoppningsvis lugnare ;-)

Hoppas att ni trogna läsare fortsätter följa mig detta året!


Kommentarer
Postat av: Fia

Yey, en uppdatering :-) Jag ska peppa ditt soppdrickandet; själv ska jag ta bort nästan alla kolhydrater ur kosten i hopp om att slippa knapra blodtrycksmedicin. Jag får ta det lite lugnt med tanke på amningen :-D

kram

2011-01-02 @ 19:35:38
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel/
Postat av: Patricia

Intressant sida du har! Jag har läst igenom några av dina andra inlägg och jag gillar vad jag ser :).

2011-05-07 @ 13:37:42
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback