Spa och Värmepump

Denna helgen som skulle bli så mysig, kunde faktiskt inte blivit av alls =(. Misstänkte nämligen i torsdags att Oliver va sjuk, smittad från dagis där nästan hälften av alla barn va sjuka. Men tack vare snälla Mizca som kom ner från Björketorp och passade dem och min bästa mamma som ställde upp fastän barnen kunde va sjuka så kom jag iväg som planerat. TACK till er!!

Så i fredags åkte vi iväg. Jag, svärmor Annica, Ida och Emma. Annica hade ingen aning om vart vi skulle. Resan var en present till Annica som fyllt 50 från snälla svärfar som stod för hela resan inkl. mat! Annica brukar alltid kunna klura ut hemligheter men denna gång hade vi lyckats. Det va nämligen till Ystad Saltsjöbad som vi var påväg och hon hade ingen aning ;-).
Hade kunnat skriva låååångt om hur fantastiskt allt va men får bli en sammanfattning ;-). Men vi badade utomhus i 40 gradigt vatten (höjdpunkten) och vi shoppade, åt god mat, fick uppleva en helt underbar frukostbuffé. Fick pratat och skrattat massor och bara tagit det lugnt!!! TACK alla som gjorde denna helgen till den bästa =)
Kommer absolut åka tillbaka dit!! Läste på deras hemsida att det va utvalt till 2011's mest romantiska spa, så nästa gång tar jag med mig Johan =)

Och idag måndag och alla hjärtans dag *myyyyys*. 
Startade dagen med besök av en kille som skulle serva vår värmepump. 1700 kr skulle det kosta men slutade en aningens dyrare =(.... Visade sig att motorn i den va skrooot.... Så det blev 3500 kr för en ny fungerande, men nu är den tyst (har väsnat massor tidigare). Så kanske värt det?! Fick också en kurs i hur den fungerar *behövs*

Nu väntar jag på lunchen som snart kommer ihop med trevligt besök =)
Underbar Alla Hjärtans dag på er!! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback