Surar...

Ja ibland känner man sig som en trotsig 6-åring igen ;-).. Varit riktigt sur för att jag inte kunnat gå till skolan idag heller (hade ju ställt in mig på det hela veckan =().... Men det är ändå "bara" fyra föreläsningstimmar till som jag missat och jag får helt enkelt lägga i en växel till i nästa vecka och jobba mig ikapp...

Ingen feber idag, magsjukan är borta (mer än 48-timmar sen senaste kräkning) och jag har tre pigga, bråkande och lekande små killar. Favoriten just nu är en bilbana som mormor var här och lämnade (som barnens sysslingar lekt med, TACK)...

Jag försöker att städa bäst det går här hemma för att få bort all "sjukstuge" känsla som finns. Nu ska vi ha en frisk helg och hitta på massa kul, glömma alla sjukdomar ;-)

Ha en trevlig helg kära vänner!!!!


Kommentarer
Postat av: Mizca

Hahahahaha.. I know. Irriterande att dom startar av sig själva, det trodde jag inte men jag vet om det dock orkade jag inte ändra. men nu funderar jag på att ta bort inlägget helt.

2011-04-01 @ 13:28:58
URL: http://www.mizca.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback