En av mina dagar... EFIT

Japp, jag har fallit för grupptrycket och kände att jag ville känna på hur det är att dokumentera en av sina dagar genom att ta ett kort i timmen... Testade igår och här är resultatat, känns som rätt så meningslösa bilder i dålig kvalitet, men det kan bara bli bättre ;-)


8:00, jag vaknar efter barnen som alla sitter och leker med den nya bilbanan som är väldigt uppskattad!!


9:00 vi äter frukost


10:00, mycket tvätt har det blivit denna veckan och tvättstugan är upp och ner. Jag röjer =)


11:00 känner mig stolt över resultatet i tvättstugan så jag belönar mig själv med en latte!!


12:00 bloggar


13:00, barnen har beställt lunch, det blir pannkakor


14:00 det är dammigt här så jag tar mig en sväng med dammsugaren


15:00, barnen roar sig bra själva en stund och jag försöker plugga lite


16:00 Favorit tidningen kom med posten idag och jag sätter mig ner i soffan och njuter =)


17:00 sätter mig jämte barnen  soffan och inväntar att pappan ska komma hem


18:00 en skolpojke knackar på och frågar om vi vill köpa kakor, han har bara två burkar kvar. Klart vi vill stötta han och hans skoklass =)



19:00 Johan är hemma, vi grillar *mums*


20:00 "...det är dags för fredagsmyyyyyys...*


21:00 Barnen har gått o lagt sig, bara vi och disken kvar.


Så detta va min fredag. Lite kul var det faktiskt. Kanske ska göra det igen, finns ju vissa EFIT dagar som man kanske ska passa in ;-)
Vad tycker ni?!



Kommentarer
Postat av: Annie

jättemysigt! Vill bara se mer :)

2011-04-02 @ 13:57:37
Postat av: Sofia

Jippi! Det är jättekul att se vad ni gör på dagarna :D EFIT i april är den 10 och 25...jag ska nog köra på den 10 tror jag. Om jag kommer ihåg alltså :-)

2011-04-03 @ 11:07:03
URL: http://www.dulcisvita.se/blogg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback