Så härligt!!!

Så härligt det är när livet känns så där underbart fantastiskt!! När det känns som man har hittat rätt och trivs med livet =)

Onsdag idag och jag har idag hunnit med en timmas träning på löpbandet och därefter finslipning på det sista med vårat grupparbete i skolan som vi ska redovisa på fredag!! Nu i Em ska jag se till att få pluggat lite Integraler innan det är dags att hämta hem barnen från skolan/dagis.

Imorgon har barnen studiedag ifrån skola/dagis så då blir det att va hemma med dem. Får nog bli någon promenad till en lekplats så vi får lite motion imorgon med. Verkar ju som att det fina vädret ska hålla i sig nu så då kanske jag kan se till att få klippt gräsmattan med (för förhoppningsvis sista gången i år)...

Nu ska jag plocka undan lite här hemma innan jag återgår till skolböckerna!!
Ha det bra allihopa =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback