MEN......

Japp torsdag idag och äntligen dags för vägning (va just det som gjorde att jag skuttade ur sängen i morse)! Väl på vågen visade den på minus 2 kg.... Känns faktiskt lite snopet när den visade på -7 kg efter första veckan men om man vänder på det så har jag faktiskt gått ner 9 kg på två veckor!!!!
Denna veckan ska jag försöka träna ännu mer och verkligen kämpa ytterligare för att få ännu mer minus på vågen sen =).

Igår var jag på gekås och hittade massa roligt. Jag köpte flera julklappar, vinterkläder till barnen, mössa och vantar till mig själv m.m. Massa kul alltså, farlig affär det där! Var alldeles lagom igår också med knappt något folk alls så man kunde verkligen titta på allt!!

Snart är det skolan som gäller för att sen i EM få ett härligt träningspass på gymmet!! Ska bli skönt att få ett eget program som jag kan följa så jag verkligen kan förbränna extra med fett och få en mycket bättre kondition!

Och imorgon är det äntligen fredag!! Ska bli skönt med helg igen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback