Helgen som gick...

Så underbart det är med måndag när man verkligen känner att man hinner med det som man ville under helgen!!
*Vi fick slängt allt skräp i trädgården/garaget (ÄNTLIGEN!!!)
*TV-apparaterna är inkopplade och antennsladd dragen dit den skulle =)
*I Vardagsrummet saknas enbart gardiner....
*Varit på trevligt ljusparty hos underbara Hanne
*Varit på trevlig 70-års kalas hos Johans mormor
*Gruppmöte med de underbara Tupperware kollegorna =). Riktigt sugen på att ha en demo!! Någon som vill ha besök av mig och mina burkar tillsammans med nytt magazin och julkatalogen(!!!!)?
*Myst med min underbara familj

Dock riktigt tråkigt att jag missade tjejfesten =(.. Hoppas dock att vi snart kan boka in ett nytt datum tjejer *saknar er*
Johan tappade även rösten i helgen vilket var lite problematiskt, hela dagen igår var han helt tyst =(.. Dock är han lite bättre idag *skönt*.

Nu är det skola fram till klockan tre sen träning och sen möte med xtravaganza!! Härligt med ny vecka =)


Hur har er helg varit?

Kommentarer
Postat av: Fia

Min helg har varit sömnlös...seg... Man får inte mycket gjort när man har en snorig bebis som bara vill bli buren :) Fast Jonas städade minsann båda badrummen riktigt ordentligt; rensade avlopp och allt.

Enda höjdpnkten var väl när jag och de stora tjejerna pysslade ihop ett gäng inbjudningskort till Moas kalas :-)

2010-10-18 @ 12:38:58
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: M i z c a

Den har vart helt underbar!

2010-10-18 @ 17:24:36
URL: http://www.mizca.se
Postat av: annie

jisses hur hinner du med allt människa? Jag får panik av att bara se listan av saker du gjort! Saknar dig och letar efter dig på MSN men verkar missa dig hela tiden :( Låter som ni har det bra i alla fall! :) KRam

2010-10-24 @ 23:57:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback