Fredag!!!!!!!

Äntligen!! Fredag måste väll ändå vara den bästa dagen på veckan??
Var riktigt trött när klockan ringde idag så efter en stund kom Johan in och bokstavligen drog ur mig ur sängen (tack älskling).. Imorgon behöver jag dock inte gå upp lika tidigt för det är HELG =)

Hade en dugga idag.. Som ett prov där man testar sin kunskaper under kursens gång.. max poäng är 10 poäng och som mest kan man samla 2 bonuspoäng till tentan (MYCKET bra)... Och lite hade jag nog förstått för det blev hela nio rätt och därmed två bonus till tentan!!!!

Har varit en inténsiv vecka men sååå värt det!! Nu är vardagsrummet så gott som klart och bara "stylingen" kvar.. har bla. ett stort gardinproblem som jag funderar på hur jag ska lösa *svårt* (Snacka om I-landsproblem =))


Trevlig helg alla ni underbara!!!!




 


Kommentarer
Postat av: Emma Larsson

om du vill ha hjälp med ideer till gardiner så säg till. kanske kan hjälpa till med nått iaf=)

2010-10-16 @ 09:39:02
Postat av: Fia

Fan vad du är bra! Njut nu av helgen, det har du gjort dig förtjänt av :-)

Kram!

2010-10-16 @ 10:25:02
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback