Dagens I-landsproblem ;-)

Man upptäcker verkligen hur svårt det skulle vara för mig och Johan att klara oss på bara en bil när man får testa på det ;-). Passaten är på verkstan och vi vet inte riktigt när den blir klar.....
Igår skulle jag plugga hemma så du gick jag ner och lämnade och hämtade barnen vilket funkade bra, jag fick ju min motion samtidigt =).
Idag ska jag juhh dock till skolan så då fick vi alla gå upp tillsammans med Johan strax efter fem och köra honom till jobbet... Och sen hämta honom senare idag...

Men jag lääängtar tills bilen är klar. Va framförallt problem med ABS'en till och från, störande lampor som blinkar så jag hoppas det hittar felet så att det blir roligare att köra bilen =).


Kommentarer
Postat av: marie

en sak bara..kan vara så lätt som lite kabelbrott på abs kabeln..hade så på min bil med..och oftast så hittar inte verkstäderna de..

2010-10-07 @ 10:45:35
Postat av: Fia

Oj, en sån tidig morgon! Hur lyckades du få upp barnen vid den tiden? Jag får knappt liv i Nova kl.7, hon är sååå morgontrött :-) (Moa skuttar däremot upp, närsomhelst)

Hoppas att ni får tbx den andra bilen jättesnart så ni slipper gå upp så tidigt.

2010-10-07 @ 10:52:19
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel
Postat av: Jenny

HEj!

Vi har ju alltid bara haft En bil, jag tycker det funkar jättebra. Man hittar sätt att lösa problem på som uppstår.

En fråga, kan inte Johan(eller du) cykla/gå till jobbet? Det gör vi, beror på vem som lämnar på dagis, den som lämnar på dagis har bilen. Och likaså den som hämtar har bilen. Vi turas om.



Det är en halvmil (5 km) till jobbet men det är bara bra med lite motion på vägen:)



UNDERBART!!!



SE möjligheterna som finns när man har EN bil. Man får tänka efter o planera lite mer o ibland köra lite extra men det är klart värt det jämfört med att ha en bil til som kostar kosing tycker vi.

Plus att all motion vi får pga en bil är ett stort plus!:)



Jag hör av mig om ett datum snart!



Kramar

2010-10-07 @ 20:53:32
Postat av: Pernilla

Hej Emma!



Kul att du ville vara med i min utlottning:-)



Trevlig helg!/ Pernilla

2010-10-08 @ 20:38:00
URL: http://vardagslyxhosnilla.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback