8 dagar i veckan?!

Denna helgen gick verkligen undan i rasande fart och jag har en helt enorm längtan efter fredag igen.. Vill hinna mycket mer än jag gjorde... Kändes som vi hade fullt upp hela tiden men svårt att komma på nu vad vi faktiskt har gjort... *hmmm*... Vi..
*..klippte gräset (vilket verkligen behövdes... 25 cm långt *s*)
*....köpte äntligen vinterkläder till Hugo, han är nog den mest kräsna i familjen då det kommer till kläder...
*..Körde Hugo till varberg för att han skulle åka hem till farmor och farfar,..
*Hälsade på Marica & Andreas, Mycket trevligt!!!
*Bakade kanelbullar =) (ÄLSKAR mitt nya kök, det är sååå kul att baka!!)
*Kollat på hela sista säsongen av LOST (koooonstigt slut... =(...)
*Städat och tvättat i MASSOR!
*...haft svärföräldrarna på besök, trevligt!
*...fortsatt med renovering av vardagsrum, måste bli klara denna vecka!!!!
*....osv...

Så en hel del har vi hunnit med.. men hade behövt minst en dag till...

Idag är jag helt sjukt trött... Igår somnade Teo inte förrens vid 21... sen vaknade han kl 3 i natt och la sig i våran säng men ville INTE somna om utan låg och bökade och drog i täcken och kuddar innan han somnade om vid halv sex... (vi går upp vid 6...)... *gäsp* Jag är trött idag....

Sitter i skolan nu, ska snart åka iväg till Xtrawagansa viktcenter för gruppträff... ska bli trevligt!!
Hur har er helg varit?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback