Önskelistor =)

Man upptäcker snabbt att det börjar närma sig Jul när allt fler ber om önskelistor och frågar om vad barnen önskar sig ;-). Tänkte därför göra det enkelt för mig och skriva här så ser alla det enkelt ;-)

Hugo:
*Kläder strl 116/122 (Kanske inte så mycket Hugo som VILL ha men behöver *s*)
*Lego
*Backugan
*Transformers
*Ett skrivbord till hans rum

Oliver:
*Kläder strl 110
*Allt som har med filmen BILAR att göra (Blixten McQueen)
*Radiostyrda bilar
*Traktorer, lastbilar, grävmaskiner m.m.

Teodor:
*Kläder strl 104
*Bilar och som Oliver Traktorer, lastbilar m.m.
*Svårt med Teo... Han gillar att leka med det mesta.. Har mycket leksaker *s*..

*Egovarning;*
Och om någon skulle vilja köpa något till mig när jag fyller år/julklapp så önskar jag mig en kamera (har ingen nu och kanske skulle vara kul med lite bilder här i bloggen ;-)), en TASSIMO, presentkort på kläder/IKEA m.m.

Så nu var det gjort så nu lovar jag att ni ska slippa det här mer utan nästa inlägg blir mycket roligare =)

Kommentarer
Postat av: Sofia

Weeeee! Tack för det inlägget :-)

2010-11-02 @ 16:05:43
URL: http://www.dulcisvita.se/bubbel

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback