Magsjuka eller?!

Väldigt underligt...
Igår när jag hämtat barnen på dagis så sprang Oliver på toaletten och det började bokstavligen rinna ur båda håll =(... Sen spydde han två gånger till senare under dagen för att sen somna...
Jippi.. Magsjuka tänkte jag juhh direkt så trots att jag behövde åka till skolan idag så fick jag va hemma.. Men idag så är han jätte pigg!! Varit ute hela dagen och haft picknick i solen ;-)

Så va det magsjuka eller hade han bara ätit något olämpligt?! Får väll avvakta och se om någon mer blir dålig.. Inte märkt några symptom för det ännu...
Imorgon har vi ett examinations seminarium i skolan som jag bara inte får missa =(... Så vad gör jag då?!.. Kan ju inte lämna Oliver på dagis ändå (eftersom det måste gå 48 timmar).. I-landsproblem... Så typiskt att det blir sjuka så här mina sista veckor. De kommer säkert vara friska hela sommaren sen när vi är lediga ;-)

Bra är ialla fall att det är riktigt härligt väder!! Varmt och riktigt skönt!! Barnen är ute och gungar och vi bara njuter av solen! Så något bra är det juhh av vara hemma och ta hand om "sjuka" barn =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback