Besök, dagis och pluggande

Oj, det är redan onsdag, hur snabbt får tiden gå egentligen?! På fredag är det dags för sista tentan sen är det äntligen sommarlov, lite att fixa nästa vecka dock men ändå =)

Idag har jag pluggat massor, knappt att jag kände att tiden räckte till innan det va dags för barnen att komma hem. Snälla svärmor hämtade dock barnen idag och tog med dem till kyrkogården så jag fick fick liite extra tid!! Efter svärmor åkt hem kom Mamma & Pappa för att hämta en hel del av babysakerna och ta med till mina gravida systrar i Stockholm. De fick med en hel del men det återstår MASSA kläder och baby tillbehör ;-). Önskar jag kunde åka med till stockholm=(, var alldelse för längesen!! Men snaaart =)

Idag fick barnen även besked om var de ska gå på dagis/skola till hösten. Så nu har vi tackat ja till platserna och fyllt i alla nödvändiga papper!! Allt har verkligen fallit på plats bra!! Känns otroligt spännande att vara på väg in i ett helt nytt kapitel av livet, mycket som kommer att förändras!!
Om tre veckor är vi halläningar igen ;-)

Imorgon är det dags för massa mer plugg och snaaart är det helg IGEN!! Då måste vi packa och åter packa för att hinna med allt som ska göras innan flytten, ångesten över hur mycket vi faktiskt har att göra kommer sakta krypande.....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback