Glad?!

Är det helt okej att känna sig GLAD efter att äntligen (efter års tjatande) fått en tid på Barn mottagningen och sen fått det bekräftat att vår Oliver har förskylnings-astma så som vi misstänkt.
Jag känner mig faktiskt glad att det finns medecin han kan få nu som gör att han kanske kan sova på nätterna och slippa hosta. Vi kanske slipper att öppna fönster och så i hans rum nu för att han ska få lättare att andas.
Aldrig roligt med sjuka barn och Oliver har verkligen en väldigt jobbig hosta OFTA =(. Håller alla tummar för att medecinerna gör det bättre nu...

Ikväll blir det äntligen tjejfest igen!! Så underbart att få träffa alla mina underbara tjejer igen ;-). Denna gång ska vi ha hårdrocks tema och jag har plockat fram lite kläder och smink som jag hoppas ska bli bra. Min garderob kryllar inte direkt av hårdrocks kläder....
Men roligt ska vi ha!!!

Ha en trevlig helg allihopa!!


Kommentarer
Postat av: M i z c a

Min garderob gapar tom efter sånt .. men det löser sig, vi kommer bli så snygga ändå! HAHA! Kommer troligtvis inte se riktigt kloka ut =) Men roligt kommer vi ha som du skriver..



Och du, man får vara glad även om det kanske inte är så roligt för just Oliver, men skönt att dom konstaterade detta nu så han äntligen får riktigt medicin och jag hoppas det blir lättare att få i honom den =)

2010-06-04 @ 15:23:51
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback