VÅR

I år är våren mer än välkommen!! Visst har det varit en fin vinter men nu var man riktigt trött på snön och kylan!!!!
Idag lyser solen så efter jag hämtat barnen på dagis har vi spenderat en timma ute med att gunga, sparka boll och cykla!!
Lyckan sprider sig verkligen i kroppen och man får massa ny energi!!!!

Enda negativa är väl möjligtvis att man känner att man måste börja köpa vårkläder till barnen. Det är VARMT!!!! Får nog försöka få till en gekås resa snarast!!! Inte jätte mycket pengar nu direkt men får bli till att skrapa ihop och samla så det blir av. Inte så länge kvar tills löning *s*

Ikväll är det LOST på tv ;-). Helt underbart. Har väntat nästan ett år på denna säsongen och nu lääängtar jag bara efter varje onsdag så nästa avsnitt visas. Någon mer som följer LOST?? Själv har jag inte missat ett enda avsnitt =)

Ha det jätte bra allihopa!!!

Kommentarer
Postat av: Marica ☆ Mizca ☆ Rödebäck

Gekås ja ... har du råd till mig också åker jag mer än gärna med .. i annat fall väntar vi till vi har mer pengar båda två =) =) =)

2010-04-07 @ 18:46:03
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: jenny i mammagruppen

vi älskar lost här och missar gärna inget avsnitt!!

Men, har satt inspelningen på boxern för jag har varit på tjejmiddag o måste nu sova då klockan ringer kvart i sex för jobb o dagis imorgon.

ses fredag!

2010-04-07 @ 23:28:35
Postat av: M i z c a

Då kanske den passar mig med andra ord :)

2010-04-16 @ 09:42:01
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: annie kramer

tack, ja kul med dina uppdateringar också :)

2010-04-20 @ 12:50:39
URL: http://annietecknar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback