Plugga, sova, äta

Nu går det verkligen ett tag emellan uppdateringarna ;-)
Känns som att livet just nu går ut på att plugga, sova, äta och försöka umgås lite med familjen också!! Tar nog ett tag innan jag kommer in i det och känner att allt kommer naturligt, för det tror jag det gör så småningom.
Men vill ändå passa på att be om ursäkt för att jag just nu är dålig på att höra av mig och så, jag lovar jag har inte glömt er. Jag bara prioriterar mina barn nu på min lediga tid *sorry*. Men jag ska försöka bättra mig =)

Idag har jag hemstudie dag vilket är skönt. Blir en tripp till biblioteket och en hel del läsande *nice*

Barnen är på dagis och blir fotograferade, detta tyckte Hugo va väldigt spännande. Han skulle fixa en frisyr och göra sig riktigt snygg så han skulle bli bra på bilderna. Killen börjar bli riktigt stor nu, tiden går såå fort. Tänk att han snart fyller fem år, det är otroligt!!

Nu ska jag nog ta och leta mig in i  bokhögen igen ;-).
På återseende =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback