Öppna Förskolan

Onsdag idag och veckan bara springer iväg, tre dagar kvar nu till "dommedagen"

Barnen sov till klockan 8 idag vilket va otroligt skönt! Vi kunde ta det lugnt, äta frukost allihopa i lugn och ro och sen åka ner till Öppna Förskolan *mys*
Barnen älskar att va där så vi tar alla chanser vi får på onsdagarna att åka dit, lite tråkigt är det de dagar då man måste åka till skolan på onsdagar ;-). Men jag är ledig nästa onsdag fm så då blir det också en tripp till församlingshemmet.

Nu har jag lämnat av barnen på dagis och ska sätta igång och plugga en stund innan det är dags att hämta dem igen =).
Som sagt tre dagar kvar och jag är neeervös, hoppas att det ska gå bra ändå och att jag inte får total blackout =(.

Men ett plus i kanten dock är att på Lördag kväll (efter tentan) blir det tjejfest igen hos Ulle!! Ska bli otroligt mysigt att träffa alla tjejer igen!!

Nu hägrar skolböckerna så jag får leta mig in i bokhögen!!
Ha en underbar Onsdag (lill-lördag)

Kommentarer
Postat av: Mamma

Det kommer säkert att gå jättebra!

2009-09-30 @ 18:30:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback