Ett gott skaratt =)

Man kan ju minst sagt säga att jag och Johan fick oss ett gott skratt igår kväll.

Barnen hade gått och lagt sig vid sju igår kväll men hade lite svårt att somna. Efter en stund kom Hugo ut i hallen och ropade "mamma och pappa, jag & Oliver tänker sova i samma säng i natt".
Johan gick in i deras rum för att titta till dem då de aldrig tystnade utan bara busade..
Han ser först att Oliver har båda benen i samma "byxben" på pyjamasen. Hugo säger då stolt över sin lillebror att "Oliver kunde ta på sig blöjan själv".
Av med pyjamasbyxorna och ser att blöjan är bakofram så Johan tar av den för att byta håll och hittar ett mjukisdjur (?!) i blöjan!!
Sen kollar Johan på Hugo och ser att kalsongerna sitter utanpå (!!!) Pyjamasen ;-).. Så av med kläderna och byta plats och så ner i sängen igen =)
Sen somnade våra pojkar till slut!

Så de hade ju roat sig med att ta av och på pyjamasen igen. Kanske för att öva själva ;-)
Underbart söta våra pojkar är!!
Jag och Johan skrattade väldigt åt det sen. Nästan synd att vi inte tog kort.

Kommentarer
Postat av: Fiafilur

Hahaha, det där hade jag velat se :-) "Kan själv"-perioden är himla rolig!

2009-10-08 @ 00:44:01
URL: http://fundilerar.be/tegeback

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback