Saknad Man!!

Tisdag idag då och mååånga dagar sen jag bloggade med någon ordning. Mycket som händer här hela tiden och då blir bloggen i sista hand ;-)

Är hemma idag med en Oliver som varit sjuk. Idag är han pigg och feberfri så hoppas han kan gå till dagis imorgon och att det inte kommer något mer nu.
Igår fyllde jag 25 år och detta firades med att åka till skolan och starta delkurs nummer 3 (roligt värre ;-)). Mamma va snäll och passade Oliver då vilket var väldigt bar så jag inte missar allt för många dagar, TACK!! På kvällen firade jag själv genom att unna mig en god tårta och lite godis *smaskens*!!

Det är tomt här hemma just nu utan Johan =(, han är iväg på jobb i skåne (åkte i söndags) och kommer hem på fredag kväll. Och för er som inte känner mig kan jag säga att jag är fruktansvärt dålig på att vara själv hemma!! Så jag försöker fylla veckan med så mycket socialt som möjligt (det är väldans tur att jag har barnen!!), idag blir det först pluggande och sen kommer Marica på besök *mys*, imorgon blir det att plugga igen och sen ska jag på pysselkväll i Församlingshemmet (barnens snälla Faster är barnvakt, TACK), på torsdag ska jag åka ner och hälsa på Emma (vars man åkt iväg med min man ;-), så det blir tjejmys!!), sen på fredag kommer Mamma och hjälper mig att förbereda kalaset på Lördag (jag har världens bästa mamma!!!).
Så jag har planen klar på vad jag ska göra med min tid för att slippa att va själv hemma =)

Nu hägrar böckerna så jag får sätta mig och läsa medans gulliga Oliver sitter och bygger med lego jämte mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback