Julen är här....

Ja så känns det just nu ialla fall. För en gångs skull har jag pyntat i tid så julgardinerna är uppe, adventsljusstakarna i fönstrena och juldukarna på bordet. Och jul-känslan börjar infinna sig. Det är verkligen mysigt här hemma =)

Det är fredag igen och veckan har bara sprungit från mig och jag har inte fått läst hälften av det jag borde. Men det är väll så det ska va. Nya friska tag nästa vecka!

I måndags fick pojkarna (alla fyra) vaccinationen mot svininfluensan, och det är lite spännande det där med alla biverkningar som man pratar om. Hugo och Teo har inte kännt av något alls, Hugo skrek i högan sky för att han inte ville ta sprutan och Teo kände inte sprutan alls. Oliver kände inte heller sprutan men har sen fått konstiga feber toppar lite då och då, han mår jätte bra men så plötsligt kommer det feber och sen försvinner lika fort, tydligen vanligt efter vaccinet. 
Johan har bara haft ont i armen men annars inte känt av något alls. Jag borde också åka och ta den, får ta det en EM när Johan är hemma så jag slipper ha med mig barnen.  Någon annan som inte heller tagit sprutan? Någon som vill följa med och bli min sprut kompis och vänta i lååååånga kön?! *s*

Teo är så otroligt söt just nu, han går hela tiden. Han blev så stor helt plötsligt. Vill inte alls krypa utan går och går, skulle han ramla ställer han sig snabbt upp igen. Och med det har han faktiskt fått mycket bättre humör. Han skriker inte lika mycket för "allt" längre utan mycket mer tillfreds =)

Ha en trevlig allihopa ;-)

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Jag följer gärna med dig och tar sprutan, eftersom ajg bestämt mig för att ta den jag med .. När skall du dit?



Åh, sakner er så mkt.. speciellt när jag läser att Teo faktiskt går hela tiden nu =)

2009-11-27 @ 13:08:49
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback