Ny design =)

Gulliga KIM har lovat att hjälpa mig med en ny design så det ska bli spännande att se. Nyligen mailat lite bilder och så till henne så hon har något att jobba med (hoppas något ska passa ;-)). Kim har ju även gjort designen jag har (fick den i pris i en tävling i hennes blogg). Har varit jätte nöjd med denna men nu börjar det bli dags att förnya sig! Så inom två veckor sa Kim att jag kunde ha en ny design. Håll ögonen öppna!!

Denna veckan går verkligen fort. Dagarna bara försvninner för mig!! Redan onsdag idag och har varit på Öppna Förskolan i Församlingshemmet *jätte mysigt*. Idag fick vi göra handavtryck i gips. Hoppas de blir bra =).
Oliver verkligen älskar att vara där och leka, tror han kommer uppskatta att snart få börja dagis och leka med andra barn i sin egen ålder (och inte bara med sina bröder) =). Bara två veckor kvar nu till dagis dags för Oliver...

Nu tänkte jag snart ta en promenad i vår vädret och njuta =). Marica ringde nyss och hon hänger med *roligt*.  Längtan efter sommaren nu är olidlig *vill ha sol och bad NU!!!*

Kommentarer
Postat av: Marica Rödebäck

Som du vet sexparty men egentligen hade det vart bättre med Tupperware =)



Nu har jag precis skrivit ut lottopappret, dags att fiffla med väskan, måste skynda mig. Ses imorgon =)

2009-03-18 @ 16:53:42
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Kim

Jag har redan fått en liten vision över hur din design kommer att se ut. ;)

Det enda som jag vill ha för den är ju att det finns en länk till mig på första sidan i menyn så att folk vet vem som har gjort den. =)

Hör av mig igen när den är på G!



Hur är det annars med er allihopa?

2009-03-18 @ 22:04:17
URL: http://www.kimmelim.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback