Studsar av lycka!!!!!!!!

Ingen kan va gladare än mig just nu!!!!!!
CSN  har beviljat min ansökan om studielån så till hösten blir det studier till lärare!!!!!!!!!! JIPPI!!!!!!!!!!!!
Har varit såå orolig och så äntligen!!! Detta ska firas!!!!!

(För er som inte vet har jag varit lite orolig då jag inte kunde avsluta alla min poäng då jag läste sist eftersom jag blev gravid och mådde sjukt dåligt, fick därför nu skicka in papper på vad som hänt och så fick jag sedan vänta och se om de godkännde ansökan eller om jag först va tvungen att läsa in poängen först och då hade jag ej kunnat börja läsa på heltid till i höst för att klara ekonomin)

Tack CSN!!!!

Kommentarer
Postat av: Annie

woho grattis Emma! Vad roligt för dig :)

2009-06-04 @ 13:16:26
Postat av: Malin

Vad kul! Grattis och Lycka till!!

2009-06-06 @ 10:06:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback