Förlåt, ångest och pepparkakor

Ni får ursäkta att det mest blir sånna här tråkiga inlägg nu men det är här jag gnäller av mig så känns det lite bättre sen ;-)
Jag verkligen HATAR det här, johan "arbetslös", nada pengar och tusen utgifter =(
Vad ska man göra? Varför betalar man flera hundra kronor till A-kassan när man ändå inte får något för det....??? Jag hoppas verkligen pengar kommer snart, ialla fall lite så räkningarna kan betalas,.. Johan har ju inte fått alla kassa kort ännu så vi får väll vänta =(....
Livet är visst fullt av prövningar.. men det som inte dödar det stärker nog (försöker intala mig själv det ;-)

Nu ska jag sluta gnälla (vi är ju friska ialla fall ;-))..
Helgen har varit underbar ialla fall! Försvunnit snabbt som bara den *s*
Igår va vi på kalas hos Emma & Anders då lilla Alva fyller 2 år nu! Jätte mysigt!! Fick se Emmas bebismage för sista gången, nästa gång vi ses får vi träffa lille Pyret *mys*...
Idag har vi varit hos svärföräldrarna och bakat pepparkakor, jätte trevligt!! Barnen har verkligen blivit duktiga på att baka, speciellt imponerad av Hugo. Han har verkligen mognat otroligt och klarar så mycket själv, min stora pojke ;-)

Söndags ångest massor idag av flera anledningar. En riktigt fullspäckad vecka med jobb, skola & dagis för familjen Larsson!! Vi blir inte sysslolösa direkt *s* (kanske bra så vi kan få in lite pengar igen ;-))

Nu ska jag drömma mig bort till en annan värld och ta det lugnt!
Ha det underbart allihopa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback