Födelsedag

Imorgon fyller Johan år (även om han inte vill det ;-)). Vi kommer fira honom med fika vid 19:00 imorgon så ni som vill komma och gratulera honom är välkomna då =)

Annars flyter allt bara på här hemma. Vi hade en helt fantastisk jul. Lugn, fin och med de bästa människorna =). Vi ser fram emot ett nytt år som bara kan bli bättre...

Idag måste jag försöka plugga (trots 3 monster barn här hemma *s*), jag ska baka inför Johans födelsedag och jag har en hel del tvätt och städning att göra så här blir man då inte sysslolös. Verkligen dags att sätta fart nu!!

Ha det underbart allihopa!!

Kommentarer
Postat av: ida

Nämen! Grattis till honom! Jag fyller också år i morgon =)

2009-12-29 @ 23:26:07
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback