Sjuka barn och Julstädning

Så va det tisdag. Har haft sjuka barn nu ett par dagar men nu börjar det gå åt rätt håll. Alla barnen har feberfri dag idag. Hugo är helt frisk men små pojkarna är fortfarande rätt förkylda. men verkar som de flesta är förkylda just nu så det är väll inte mycket att göra åt ;-)

Helt otroligt att det är mindre än en månad kvar till julafton idag. Denna veckan måste jag försöka få tummen ur och hänga upp mina fina ny julgardiner samt sätta advents ljusstakarna i fönstret, och innan det ska göras måste hela huset städas ordentligt (varför sitter jag här egentligen *s). Ska försöka få köpt klart julklapparna oxå, har blivit många i år. Men skönt när man har börjat i tid för en gångs skull, har väll bara tre stycken kavr nu ungefär *härligt*. Ska bli roligt att sätta sig och slå in alla julklapparna en dag =).

Idag ska jag se till och få tvättat upp mitt tvättberg efter helgen samt påbörja min städning. Ska bli sååå skönt när det är gjort. Sen ikväll blir det Kyrkans barntimmar för Hugo och ljusparty (IGEN) för mig.

Kommentarer
Postat av: Annie

hehe då måste ju verkligen ljuspartyt blivit bra förra gången! :)

2008-11-25 @ 11:16:00
Postat av: Marica Rödebäck

Nej precis, men som Andreas sa så var många hemma från jobbet igår.. Är också bättre idag men är riktigt riktigt slö ..

2008-11-25 @ 11:57:28
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Ida

Jag har inte köpt en enda julklapp än :-o Men men.... ska till ullared på lucia hoppas det inte är massa folk o har tänkt köpa det mesta där! =)

2008-11-25 @ 12:44:04
URL: http://1vuxen2barn.wordpress.com
Postat av: svintoflickan

hej,hej.



ja i tonåren blri de nog större skillnad..men även innan tror jag..ser ju på en del som har tjejer att dom känns mer pyssliga liksom o lite lugnare..men de kanske jag bara fått för mej..

men mina grabbar vill ju leka kung fu panda o sånt för jämnan..o tvspel o sånt..skratt..



ja,tänk..björketorp..de är ju inte långt från skene.



jag har alla hemma för de har liksom aldrig hunnit börja gå på dagis o jag trivs me att ha dem hemma...

den stora går ju på skolan...och efter nästa sommar börjar nästa 6 års..



tiden går så fort.



duktig du är att städa..lycka till..

inte kul när barnne är sjuka.



kramkram

2008-11-25 @ 22:45:47
URL: http://svintoflickans.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Kollade på lovefilm nu då jag blev så sugen.

Jag hade rätt, det kostar 199:-/månad om man väljer att ha två filmer åt gången.



Ni sa att ni betalar 99:- /månad, då antar jag att ni får hyra max fyra filmer per månad..

För så står det på deras hemsida nämligen! Synd, jagsom ville bli abbonnent.

2008-11-25 @ 22:55:42
URL: http://rodeback.blogg.se/
Postat av: Marica Rödebäck

Okej, dom kanske missat att ändra på er ;) Tur för er då ... HAHA!

2008-11-27 @ 20:22:17
URL: http://rodeback.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback