Stackars Oliver =(

Idag när vi vaknade va det bara 16,5 grader här inne så tänkte att jag va tvungen att elda idag. Påbörjade direkt när jag lämnat Hugo på dagis. Satte Oliver bland sina leksaker medans jag tände. Behövde hämta mer ved så jag stängde kaminen o gick iväg till panrummet för att hämta mer. Hör Oliver skrika till o springer för att kolla. Då har Oliver lagt handen på glasluckan till kaminen =(. Får dra bort handen för han släpper inte, springer in i badrummet o kyler med vatten, Oliver skriker o sprattlar för fullt, det gör ju sååå ont på honom.
Ringer vårdcentralen, ringer Johan, fixar någon som kan hämta Hugo på dagis, åker till Vårdcentralen.
Väl på vårdcentralen får Oliver ett spray på som kyler ner så han inte ska ha ont, ger honom även alvedon. Ska tillbaka dit om 4 timmar för nytt bandage, på väg hem somnar Oliver av ren utmattning, helt slut av att ha så ont o skrika så.
Stackars min lilla prins, hatar mig själv nu för att jag lät det hända, ska aldrig mer elda när jag är själv med Oliver innan vi fått upp nytt galler runt allt =(.

Kommentarer
Postat av: Mamma

Men stackars lilla gubben. Det är ju så otroligt lätt hänt. Klandra inte dig själv bara, det är lätt att vara efterklok. Sannolikt kommer han nog inte röra den igen. Han kommer komma ihåg att det gjorde ont. Oliver lär sig den hårda vägen, stackarn.

2008-01-23 @ 14:07:13
Postat av: Annie

ja emma klandra inte dig sjalv som mamma sa allt sant e otroligt latt hant! Stackars oliver, men de kommer ju ga over snart, Live and learn !!

2008-01-23 @ 16:49:15
Postat av: Sofia

Sånt är så lätt hänt, det går inte att klandra sig själv. Våra tjejer har lärt sig att låta bli spisen på samma sätt :-(
Skickar massor med kramar till både dig och lille Oliver

2008-01-23 @ 22:32:05
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel
Postat av: Mizca Rödebäck

Ja, som sagt. Det har vi ju redan bestämt.. Hihi! Låter riktigt roligt. Kul att träffa lille Hugo igen, saknar honom också =) Och dej som sagt.

Skönt att Oliver hade mindre ont förut, hoppas det förblir så, så det inte blir värre.

2008-01-24 @ 00:20:05
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Ida (Ottisen)

Jag har utmanat dig i min blogg! =)

2008-01-25 @ 14:28:00
URL: http://2vuxna2barn.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback