Sårad...

Nu är jag jätte fånig, jag vet!!! Men kanske är det gravid hormoner, inte vet jag men mår jätte dåligt idag.

Satt o pratade med några personer idag (tänker inte namnge dem, för att visa respekt). Blev tal om att ha tre barn då vårat tredje är på väg (för er som missat tidigare inlägg). Det är väldigt oplanerat våran lilla trea men vi har börjat vänja oss vid tanken, men de här personerna va tydligen ute efter att trycka ner oss.
Allt de sa kan sammanfattas så här:
"Stackare som ska ha tre barn, då vi fick vårat tredje slutade alla umgås med oss då de tyckte de va jobbigt med vårat tredje barn, det är jätte jobbigt att ha tre barn, mycket jobbigare än två"

Kommer alla sluta umgås med oss nu då? Ska vi tycka synd om oss själva nu?
Ärligt talat så känner jag att de som inte kan acceptera hela våran familj kan vi vara utan, då är de inget att ha ändå.
Förstår inte varför någon som vet att detta va oplanerat kan sitta o säga så. Är det för att få mig må dåligt igen när jag äntligen börjat bli glad över det här! Kommer mitt liv ta slut nu när vårat tredje barn kommer?!

Kanske gravid hormoner men jag mår verkligen jätte dåligt nu. Känner för att gräva ner mig o deppa.

Kommentarer
Postat av: Mizca Rödebäck

Men gumman. Även om er tredje VAR planerad så spelar det ingen roll. De är vad dom tycker, att det är jobbigt med tre barn, det behöver ju inte betyda att ni tycker likadant. Bara för att dom är gnälliga liksom. Tänk inte på det, om dom inte vill umgås med er bara för att ni har tre barn är det deras förlust INTE er.
Du skall inte vara ledsen för detta. Det är dom som är svin..

Jag älskar er alla oavsett om ni har ett, två, tre eller sju barn ... (eller fler hihi)
Eran personlighet sitter ju fanken inte i hur många barn ni har ...

Älskar dig som sagt..

2008-01-06 @ 17:51:55
URL: http://www.rodeback.blogg.se
Postat av: Sofia

Jag kommer oavsett hur många barn ni får fortsätta umgås med er. Ju fler desto roligare tycker jag :-D Tänk vilka kalas och jular vi kommer ha i framtiden med alla barn! Det spelar ju ingen roll om man har två eller tre barn, det blir väl inte jobbigare för det...jag gissar att det har med föräldrarna att göra. Du och Johan är ju fantastiska föräldrar, så ni skulle alldeles säkert klara av att ha ett helt fotbollslag utan att tappa kontakten med någon och dessutom klara av att jobba och göra allt annat.
Kramkramkram och klapp på magen där världens finaste trea bor!

2008-01-07 @ 17:44:12
URL: http://www.fundilerar.be/bubbel
Postat av: Emma

Tack för allt stöd!!! Ni skulle bara veta hur mycket bättre jag mår nu! Massa kramar!!!

2008-01-08 @ 09:37:30
URL: http://pojkarnasmamma.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback